.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری عنوان کرد:
اجرای طرح مقابله با مجرمین حرفه ای و ارتقای امنیت اجتماعی در استان با دستور استاندار / مشارکت و همکاری مردم و اصحاب رسانه برای ایجاد امنیت اجتماعی ضروری است
شمال نیوز : علی شیرازی، گفت: با دستور استاندار و ریاست شورای تامین استان، طرح مقابله با مجرمین حرفه ای و ارتقای امنیت اجتماعی در سطح استان مازندران اجرا شد.

به گزارش شمال نیوز، علی شیرازی  در جریان بازدید از نمایشگاه کشفیات اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی ظفر در ساری، گفت: برخورد با مجرمان حرفه‌ای در قالب طرح ظفر نیروی انتظامی در همه شهرستان‌های استان اجراشده و ادامه دارد.

 

وی بابیان این‌که امروز فقط گوشه‌ای از کشفیات، دستگیری ها و برخوردهای نیروی انتظامی به نمایش گذاشته‌ شده است، افزود: به مردم استان قول می‌دهیم در راستای تأمین امنیت و مقابله با اشرار و برهم زنندگان نظم عمومی با حمایت دستگاه قضایی و نیروی انتظامی این طرح‌ها با شدت تداوم خواهد داشت.

 

 

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران بابیان اینکه امروز به دستور شخص استاندار با همکاری دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی و انتظامی علاوه بر شناسایی مجرمان حرفه‌ای و اراذل‌ و اوباش، گلوگاههای فساد و جغرافیای وقوع جرم را نیز تحت کنترل و رصد قرار داده‌ایم، گفت: به‌زودی با همه افراد در هر سطح و جایگاه و با هر درجه از جرائم برخورد قانونی و قاطع می‌شود تا شأن و منزلت خطه علویان حفظ شود.

 

وی ادامه داد: با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی، امنیتی و اطلاعاتی و به‌ویژه با همکاری مردم فرصت خودنمایی برای سلب امنیت مردم را به هیچ‌کس نخواهیم داد.

 

 

شیرازی گفت: از مردم انتظار داریم با نیروی انتظامی و اطلاعاتی همکاری بیشتری نمایند و از اصحاب رسانه هم می خواهیم درجهت ارتقای دانش امنیتی و گسترش فرهنگ مشارکت مردمی برای ایجاد امنیت پایدار در سطح استان توجه و مساعدت لازم را بعمل آورند.

 

شایان ذکر است در این طرح امنیتی 503 نفر از مجرمین بویژه باند 12 نفره جعل اسناد و فروش اراضی دولتی به ارزش دو هزار میلیارد تومان دستگیر و 55 کیلو مواد مخدر، 52 دستگاه خودرو، 22 قبضه سلاح غیر مجاز، 10 تن چوب قاچاق و...کشف و ضبط گردید.

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.343 seconds.